Dev Markaların Sosyal Medyadaki Birbirinden Muzip Cevapları: Laf Cambazlığında Level Atlamışlar!
Özellikle X gibi platformlarda markalar, takipçileriyle sadece ürün ya da kampanyalarını duyurmak için değil, aynı zamanda onlarla samimi bir bağ kurmak için de iletişimde bulunuyor. Bu iletişimde en önemli rolüyse mizah ve samimiyet oynuyor.
Bu sayede markalar, komik ve samimi yanıtlarıyla daha insancıl ve yaklaşılabilir görünmeyi başarıyor. Âdeta kişiliklerini yansıtan markaların verdiği eğlenceli yanıtları incelemeye başlayalım.
Avatar izleyenler anladı. Netflix takipçisine ince bir gönderme yapmış.
Son ip bükücü https://t.co/FgcMO3nABB
— Netflix Türkiye (@netflixturkiye) March 28, 2024
Google Türkiye’de gündemi hiç kaçırmıyor olsa gerek. Hemen yakalamış Bahar dizisi detayını.
Tıpa hazırlanırken Bahar izlemek 👍 https://t.co/e1IQPzIcKf
— Google Türkiye (@googleturkiye) March 29, 2024
Ameliyat olan goril için Eti Canga esprisi yapan takipçisine Eti’nin verdiği yanıt oldukça komik.
Temiz nevresim kokusu radarı açık olan Yumoş, bu gönderiyi cevapsız bırakmamış.
Yine Yumoş’tan mis gibi bir cevap.
Cornetto Türkiye, güzel bir dondurma denilince akla gelen isimlerden olduğunu vurgulamış.
Domino’s Türkiye’de gündemi takipte gibi görünüyor.
Yine Domino’s, yine muzip bir cevap. Sosyal medyalarını kim yönetiyorsa tebrik etmek istedik!
Nestle’de bu sefer bizi yalnızca çikolatalarıyla değil samimiyetiyle etkiledi.
Bu içeriğimizde de büyük markaların sosyal medyadaki içimizi ısıtan samimi cevaplarını derledik.
Muzip ve samimi cevaplarıyla, bizlerden biri olduklarını yansıtmayı başaran markaların bu cevaplarından hangisi favoriniz oldu?
Markalarla alakalı ilginizi çekebilecek diğer içeriklerimiz: